Bo Bedre / BoligPluss-logoer

fredag 6. juni 2014

NÅR DET ER VERDT VENTETIDEN







foto © elisabeth heier


For en stund siden nevnte jeg at det stod noe nytt i garasjen som skulle inn der det
kanskje er aller finest å være, om man nå må være inne på sommeren.. I hodet har denne
 delen av stuen vært innredet lenge, men noen ganger tar det bare litt tid å bli ferdig - og
det er helt greit altså. Under det store vinduet har vi laget (jeg skriver vi jeg, selv om jeg holder
meg til tegningene og mannen min står for utførelsen ; ) en sittebenk i hele vinduets bredde, med
oppbevaring som huser a l l e lekene som til enhver tid bor i stuen. Med en madrass på og
myke puter aner jeg at dette blir favorittstedet til flere enn meg.
 

Skapene er laget som to moduler med to skap i hver del. Materialet er mdf, og de er sprøytemalt med
gulvmaling i nsc s0500 n.





G O D  F R E D A G 






Sometimes it´s so worth waiting, and finally the bench under the windows are ready. 
Custommade by my dear husband, and with storage for the toys that has been all over our livingroom for a
while now. Think I love it, and I´m not the only one.. : )






6 kommentarer:

  1. For ein tipp topp perfekt plass, til kva det måtte være. Den vert det nok rift om :) Fin pus, me har ein som er meget lik - berre litt rundare i fjeset, nett som meg ;)

    God pinsehelg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Looks very cozy! Beautiful place for reading and dreaming... I'm inspired! Tanja

    SvarSlett
  3. Ser tydeleg for meg kor fint det må vere å sitje der med ein kopp te og eit blad.
    Nydeleg, og heilt perfekt!

    Håpar laurdagen er god <3

    -klemklem

    SvarSlett
  4. Så fint, og lurt! Og for en koselig katt!

    Nora

    SvarSlett
  5. Beautiful corner!
    www.articoreblog.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!